Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

czwartek, 5 listopada 2015

You only live once...

Zaczęcie prowadzenie recenzenckiego bloga, jest dla mnie nowym doświadczeniem. 
Pochłonęło mnie nawet sam wygląd.  Ale mniejsza..
Na tym blogu, będę dodawała moje "wypociny", czyli recenzje książkowe.
Może to będzie nie łatwe, ale.. Żyje się tylko raz.
Od kiedy pamiętam, miałam problemy z pogodzeniem ze sobą szkoły, zajęć, konkursów, ale zawsze miałam czas dla książek i kakaa. 

Mam na imię Kinga, i będę dzielić się z Wami, co najmnie raz w tygodniu moimi "wypocinami". Będę też dzieliła się z Wami, nowinkami, premierami i innymi...

Mam nadzieję, że mój blog nie okaże się być klapą, i moje wpisy przypadną Wam do gustu! Buziaki!

Ps. Właśnie tworzę recenzję na prawdę ciekawej książki ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz